Office manažer

Náplň práce:

  • Zpracování fakturace v interní evidenci a zadávání/vystavování fakturace v účetním systému MoneyS a s tím spojená příprava příkazů k úhradě

  • Komunikace s externí účetní firmou-konečným zpracovatelem účetních dokladů

  • Podpora a asistence střediska obchodu a přípravy

  • Vedení interních evidencí, tvorba controllingu, účast na tvorbě finančního plánu

  • Příprava pravidelných ekonomických přehledů

  • Administrativní činnost a podpora jednatele společnosti a management

  • Zajištění plynulého chodu projekční kanceláře

Předpoklady:

  • SŠ / VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
  • Znalosti z oblasti DPH a účetnictví výhodou
  • Praxe na obdobné pozici výhodou
  • Ochota se dále vzdělávat
  • Velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC
  • Osobnost s pozitivním přístupem
  • Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita

 

Datum nástupu dle domluvy, adresa pracoviště – Praha 5, 

Kontaktní osoba Dita Nováková, dnovakova@ebmgroup.cz.